שאלות ותשובות

במהלך שנות עבודתי אני נתקלת בשאלות אינסוף על מהות הטיפול, אופן הטיפול, התהליך,
חשוב לי כי תקראו ותלמדו מהשאלות השונות בכדי שרמת האימון שלכם וההבנה של התהליך
תהיה ברורה יותר ופחות מאיימת, מוזמנות לשלוח שאלות באישי ואענה כאן בתשובה.

את האמת שאני אוהבת להתייחס לכל אחת כאילו היא גובלן כי זה דבר יפה, וחוצמזה כשאני מכניסה את המחט לתעלה אני מחממת את הרקמה (הבנת? רקמה!) של העור שמתחברת לשערה וכך אני מנתקת את השערה מהשורש, אפילטורית מומחית עושה את זה מושלם כך שאין תחושה שמישהו תולש לך את הנשמה עם השערה ביחד והתוצאה היא שהשערה לא תצמח שוב ושוב באותה עוצמה מה שנקרא רוקמים פעם אחת

הפיך, הפיך, חלק מהפולסים במכשיר מיועדים לזקן הבדלה, כך שישר חשים את ההבדל, טיפ:חשוב לשים לב לאיכות המיץ ענבים כי הם משפיעים על איכות השערה. מעוצב בהומור.

התשובה ברורה: לייזר לא מבדיל בין רעים לטובים הוא מכסח הכל, ובאפילציה אני בוחרת ב'פינצטה' את השערות הבעייתיות ומענישה אותם, ומשאירה את הפלומה הטבעית כי ביננו תכלס' הכי חשוב פה זה להראות טבעית ויפה

ועוד משו, הלייזר מתיישב רק על שיער עם פיגמנט כלומר עם צבע כך שיש הרבה שערות ששמות פס על הלייזר ולא נכנעות לו.

ועוד אגלה לכם סוד כמוס שיש אזורים שלמים שהלייזר לא עובד עליהם כמו הסנטר והצוואר, כך שאין מנוס מאפילציה, סורי.

והקטע המבאס שיש (נכון, זה לא קורה לכל אחת.. אבל עדיין לא בא לכם להכנס לסטטיסטיקה הזו.) מקרים, את עושה פאות בלייזר צומח לך זקן בלחיים או בסנטר, עזבו לא נעים.

הכי חשוב לדייק ולעבוד עם מכשיר מתקדם ומיומנות בתהליך, ברגע שמדייקים ועובדים במיומנות ודואגים לעבודה יסודית השערות לא יתחזקו ויעלמו כלעומת שבאו, די נמאס מהם. אף פעם אל תזלזלו בנסיון כי ככל שיש יותר נסיון העבודה מדוייקת מאד וזה הערך הכי חזק כשנותנים נוק אאוט לשיער

כאפילטורית אני מתנהגת כמו אסטרטגים לפני מלחמה עם אויבים, הכרות עם האויב ודרך צמיחתו, הכרות עם התעלות ואימון שטח כדי לדעת במדויק את מי להרוג ואת מי להשאיר חי וכאן זה קשה באימונים קל בקרב, במילים אחרות השערות הם כמו אויבים ההכרות עם אופן צמיחתם ומה הורג אותם ביסודיות ובדיוק מבלי להרוג שערות טובות, פלוס נסיון בקרבות ובשיער בעייתי יוצר נצחון בתהליך.

יש אמרה שאומרת שסובלים למען היופי, אבל פה ההצהרה הזו לא עובדת (:, העבודה שלי עם המכשיר במקצועיות הופכת את הטיפול לחוויה לא כואבת בכלל, כיף לי לראות בנות צעירות ממש שמגיעות אליי, ויוצאות מחייכות לאחר טיפול, תכלס יש להן הרבה סיבות לחייך ובכלל פתאום רואים את החיוך שלהם מבלי ששערות יפריעו לו.

תמיד כואב לי לשמוע על הטראומה הזו כי בשיטה שלי אני עושה את כל המאמצים למנוע אותה, גם עם המכשירים המתקדמים ביותר וגם באופן הטיפול, במוטו שלי אפילציה צריכה להעשות במקסימום חוויה נעימה.

כאפילטורית מומחית צחקתי בליבי על שיחה כזו, כי שעות של מומחיות גורמות לכך שאין כאב ולא הפוך, בדיוק כמו שמנתח שעושה עבודה מושלמת בחצי מהזמן שיעשה רופא מתמחה שאינו מספיק מיומן, ואלו שאינם מקצועיים יזלזלו..

ועוד אפילטוריות רבות בשוק עם מגוון דעות רחב ואת בתור לקוחה צריכה לבחור למי להצמד ולמי להאמין, ומה שמדבר בסופו של דבר זה התוצאות של התהליך וסיומו.

בא נתחיל מזה שאני 20 שנה במקצוע הזה, ואי אפשר לשרוד בו זמן רב כל כך אם לא היו תוצאות משביעות רצון, אז כן, יש הוראות וכללים במהלך טיפול כזה אך אם עומדים בהם התוצאה היא עור חלק בריא ויפה, חגיגה לעיניים וללב. ואני לחלוטין מבטיחה תוצאה כי יש לי על מה.

העור שלך יכול להיות
נקי משיער מיותר!

בואי לתיאום שיחת וידאו עם אפרת