טיפולי אקנה

טיפול באקנה

"היא הפסיקה לאכול שוקולד, ממתקים עם שומן, הפסיקה להתקלח עם סבון נוזלי בריח לוונדר ובכלל אפשר לאמר שהיא הפסיקה לחיות, הפסיקה לצאת עם חברות ולהנות כיאה לבנות גילה", כך שחה לי בעצב גברת אחת על הבת שלה שסובלת מאקנה, ביננו היא צודקת כשהאקנה מגיע לבקר איפה שהוא בתחילת גיל העשרה, הוא מכוער, מציק, משתלט, חסר נימוס לחלוטין, מה יש בו שהוא הופך למטרד ומתריס על כל חומר ששמים עליו?

אקנה זה מצב שהפנים לא בריאות, שומן יתר, פצעים, חצ'קונים מכוערים, הפרשת שומן לא מאוזנת, מדובר בחיידק שעדיף לא לזכור את שמו שגורם לכל ה'טוב' הזה על הפנים. תחשבו, בזמן בו בני הנוער מתחילים לגלות את עצמם הם מתמודדים עם המשהו החיצוני המעצבן הזה, מנסים הכל ולפעמים כלום לא עוזר.

שנים חקרתי את העניין וניסתי אינסוף, ומה קורה מנסיונות וידע? תוצאה.
אז עם הזמן מצאתי פתרונות נפלאים ומהירים, טיפולים לא מציקים מדי שנותנים שקט שלווה ועור בריא וחלק. בא נבין משהו, במצב רגיל בני נוער הולכים לרופא שנותן סוג של אנטיביוטיקה שעוזרת באופן זמני בלבד, ללא מעקב יתר והכל חוזר מהר מאד, יש מצב נוסף בו מקבלים ראקוטן, נשמע כמו אחלה פתרון אך במציאות מדובר בתרופה שיכולה ליצור צלקות בלתי הפיכות על העור, ולשיעור יתר, אך את זה אף אחד לא יגיד לכם.

פתרון של חומרים פעילים שאני נותנת לא מייצרים תופעת לוואי והם מהירים מאד, שזה פלא משל עצמו, אקנה צורך טיפול בכפפות של משי אך יחד עם זאת בחומרים מקצועיים שיודעים לתת עבודה. אז בפעם הבאה שמופיע חצקון חצוף בדיוק בערב אירוע, או הטינאייגרית שלכם צורחת מול המראה בתסכול, תדעו שלא חייבים לסבול ויש פתרונות מעולים. אני כאן בשביל לספר לכם על זה.

העור שלך יכול להיות
נקי משיער מיותר!

בואי לתיאום שיחת וידאו עם אפרת