טיפולי פנים

01

טיפולי טיפוח והצערת העור

בגיל 60 קורים הרבה דברים לא צפויים שמצריכים מאיתנו לחשוב על זה מראש, בגיל 60 יכולה לקום אשה עם עור מקומט וסובל שהוזנח כל השנים וכבר יהיה מאוחר מדי, פספוס לא?

טיפוח ושמירה על העור לאורך השנים זה הכרחי, תחזוקה שוטפת היא נגישה ופשוטה הרבה יותר מאשר להתעורר יום אחד למשהו שלטפל בו זה הרבה יותר קשה או בלתי אפשרי.
בואו נדבר על זה רגע, אשה משקיעה במהלך שנות חייה מליון כסף על אקססורייז, ובגדים ונעליים (מכירה אספניות מושבעות), ועוד מרעין בישין, ושוכחת להתייחס למשהו הכי חשוב שזה הפנים שלה, העור שלה, ולא, לא הולכת איתכן על משהו מרחיק לכת כמו בוטוקס וחומצות והזרקות שהמחירים שלהם אסטרונומיים לצד זה שמתמכרים לזה בסוף ואם התחלתם לא סיימתם לעולם. אלא מדברת על חומרים זמינים, פשוטים, וזולים בהרבה מהבטחות מפוצצות וטיפולים אגרסיביים שמבטיחים עור נצנץ זורק יהלומים.

מה אומרת אשה לעצמה?
אני אלך לסופר פארם, אקנה אחד פלוס אחד של חברה מדהימה שבדיוק הגיעה לארץ ומיוצגת על ידי דוגמנית על שמפתה מעל כל קיר, אשתמש בחומרים פשוטים מה יש פה להשקיע, מה יכול לקרות כבר? רמת הריכוזיות של חומרים כאלה או השפעה כזו היא נמוכה מאד, ועוד המוכרנית המדוגמת ששיכנעה לקנות היא אולי יכולה לקבל צלש גבוה על מכירות אך ידע מקצועי כמעט ואין לה.

02

טיפול באמצעות RF

טיפול באמצעות מכשיר חדשני שייחודו בשילוב שלוש טכנולוגיות קוסמטיות מובילות.
שילוב הטכנולוגיות עם יכולות של חימום וקירור העור, וכן שימוש בסדרה של תכשירים פעילים מאפשר לטפל ביעילות יוצאת-דופן במגוון רחב של מצבי עור, לרבות עור דלקתי ומגורה, אקנה, פיגמנטציה, סבוריאה, רוזציאה וקופרוז. המכשיר יעיל במיוחד גם במניעת הזדקנות מוקדמת של העור (טיפולי אנטי-אייג'ינג).

הושם דגש מיוחד על דיוק הטיפול, בכדי להבטיח תוצאות מיטביות:
חיישן טמפרטורה מובנה בידית גלי הרדיו (RF) מאפשר לי לעקוב בזמן אמת אחר טמפרטורת העור שלך ולדייק את הטיפול בהתאם. יש באפשרותי לכוונן במדויק את כל היבטי הטיפול בעור, לרבות הטכנולוגיות והתכשירים שבהם אשתמש, חימום וקירור העור לטמפרטורה התואמת את סוג העור ואת מאפייניו, עוצמת גלי הרדיו (RF) והזרמים החשמליים, וכן הקוטביות של טיפולי יונטופורזיס.
באמצעות כוונון נכון ומדויק של כל הפרמטרים הללו, יהיה אפשר להתאים את הטיפול במדויק למצב העור הייחודי שלך, לרמת הרגישות האישית שלך, ולמטרות הטיפוליות שהגדרנו עבורך. השילוב של אלקטרופורציה עם יונטופורזיס, יחד עם חימום או קירור של העור לפי הצורך, מבטיח לך תוצאות מיטביות מהשימוש בתכשירים להגברת ההידרציה בעור, הפחתת דלקות, הרגעת עור מגורה, הבהרת העור, מיצוק והידוק העור, טשטוש קמטים ועוד.

’פתאום, באמצע החיים אני מסתכלת במראה ומזהה את העייפות, רואה את פגעי הזמן והקמטים’
במרוצת הזמן עור הפנים שלנו כמו כלל גופינו מזדקן ונשחק. התמדה בטיפול וטיפוח תתן אור וחיוניות לעור הפנים.

03

טיפול באמצעות מכשיר הפלזמה

מכשיר הפלזמה הוא מכשיר בעל אפקטיביות מהגבוהות והיעילות ביותר בעולם הרפואה האסתטית, חידוש בעל תוצאות מדהימות ומהפכניות שיש כיום בשוק. המכשיר פורץ גבולות של ממש. הוא נותן מענה במקרים שחומרים פעילים ושיטות אחרות לא מצליחות, נותן מענה מושלם גם במקרים שהפתרון החלופי הוא בעזרת כירורגיה פלסטית (ניתוח) שכרוך בטיפול פולשני, כואב ובעל סיבוכים תדירים. למשל במקרים של צלקות קשות, קמטים עמוקים במיוחד ועוד. הטיפול יעיל מאוד להעלמת עור עודף מהפנים, ממצק עור נפול ומחזיר את האלסטיות לעור על ידי בניית קןלגן חדש!! הפלזמה עובדת גם על מרקם העור וגם על חידוש! מכשיר הפלזמה יעיל, ובעל ביצועים מעולים והעיקר – נותן תוצאות מדהימות.

צלקות, עור פנים נפול, עור בעל מרקם מחוספס ועור פנים עודף?
אם גם את סובלת מאחד מהנ”ל או יותר, ואפילו אם אמרו לך שהפתרון היחיד הוא התערבות כירורגית צלצלי אליי ותהיי מופתעת מהקלות, המהירות והתוצאה המדהימה!

העור שלך יכול להיות
נקי משיער מיותר!

בואי לתיאום שיחת וידאו עם אפרת